//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Holla!Nurhamizah Zainal Abidin.Sweet 13.Like photography.Alia,Pikah,Dayah,Izzah and Nad awesome bestfriend.Do visit do follow ^^


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Kesayangansss


     
Assalammualaikum
Lamanya lahai tak update blog.Ghinduuu haha.Dah setahun dah jadi form 1.Macam2 kawan jumpa.Puteri,Afrina,Hana,Paca,Thaqif,Ali,Lock,Jie Xi,Navinesh,Fatinah ramaiiii lagi lah.Tapi,hikk yang paling sayang hana,paca dengan afghinaaaa.Hahaha oke pahal ayat aku skema tahap cipanzi ni lol --
Dulu paca dengan hana kawan dua orang je.Enden datanglah dua makhluk comel hengsem tampan maco segak bergaya ni kawan bersama merekaaa kakakaka.Ntah aa bagi aku geng yang sekarang ni memang lain dari yang lain.Hana,paca,mizah,afrina.Diorang..tsk memahami.Dorang jarang cakap belakang.Enden susah nak merajuk ehehehehe pikir merajuk2 sweet aaa kitrang ni hah tak merajuk2 lagi cuweet kakaka.Aku sayang korang.Banyakk dah kita buat setahun ni.Ekceli tak setahun.Beberapa bulan.Sebabnya kita bukan kawan dari bulan 1 kan hikk.Dorang ni jnis yang tak kisah,gila2 mental2 gitu haaa ahahaha.Seronok <3 Lep leppp uu ahaha.Ntah aa aku harap friendship kita tahan sampai bila2 even nanti kalau form 4 dah ada yang keluar kan.Sedihnya.

Hana
Walaupun dia ni keras kepala,dia memahami dan cukup sweet ehek.KAdang2 dah terbiasa panggil awak saya dengan dia.Kalau panggil kau aku pun rasa cem awkward gila kakaka.Pernah haritu hana gaduh dengan paca.Alaaa gegado manja kononnya puihhh ahaha enden aku pun kawan lah dengan hana.I mean,geng kitorang kan ada 4 orang.Afrina kengkononnya berpihak pada paca enden aku berpihak pada hana.Tapi,ye lahhh kitorang kan.GAduh lama mananyaaa je woi ahaha


Paca
Kecik molekk je orangnya.Ramai abang2 kesayangan wekkk -.- Comel.Tapi kalau dah datang bab pelik dia tu,aku rasa cem nak naik bangunan 67 tingkat guna lif dan turun menggunakan tingkat paling atas enden terjun ahaha k merepek.TBH suara paca pelik.Suara dia cem nak nangis ahahaha tapi apa2 pun sayang paca <<3


Afrina
Ni memang banyak buat salah dengan aku ni ahahaha oke memain.Aku sayang kau.Kau teman aku kat asrama.Sabar layan kerenah aku yang keras kepala,yang panas baran ni tsk maaf ya kalau ada buat salah dekat kau.Hahahaha aku rindu nak tido sesama.Aku rindu nak makan sesama.Aku rindu nak prep sesama.Aku rindu nak gelak sesama.Aku rindu nak jadi orang bisu sesama.Aku rindu nak gossip sesama.Aku rindu nak ngumpat sesama lol.Aku rindu jalan pimpin tangan dari tempat rollcall pergi dewan makan.Aku rindu nak copkan toileterist kau.Segelenyaaaaaa.Hm ritu aku ada bagi afrina al-quran sempena befday dia.Harap dia simpan lagi <3 Sayanggg kau.


Yang selebihnya...

Thaqif
Kengkadang hanginn dengan dia ni yang tetibe cari pasal err rasa mcm nak tumbuk guna saring tangan besbol ahahaha k.

Ali
Ketua kelas lep lep ahahaha ali annoying aa.jemah!Tapi takpe,kitorang 1d tetapp sayang kau oke gelii ~~~ Kau sebagai ketua kelas dah banyakk buat benda utk kitorang.Terima kasihhh banyak2 ali <3

Dirah
L:ep lep kesayangan kecintaan.Kawan dekat hostel.Rindu nak tido sessama.Rindu nak cakap 'sejuk cam kat salji sesama'.Rindu nak nyanyi lagu hez hazmi sesama.Rindu nak pakai inai sesama.Rindu nak story sesama nden tido lambat enden bangun pun lambat xD Enden pergi sekolah pun..oke tak lambat ~.~ Rindu nak menari2 dalam selimut pooh kuning ahahaha rindu segalanya.Aku sayanggg kau <3


And the last.

Puteri.
Hm.Miss the old us.Aku sayang kau.Aku tahu banyakkk sangat salah dekat kau err aku ni memang degil.Rindu segelnyaa.Rindu nak masuk toilet sesama.Rindu nak tido bawah sesama.Rindu nak cakap 'Oke jom tido.123 tutup mata ehhh' .Sayangnyaaa ~~~  Takpe nanti kalau form 4 kita stay,jom masuk asrama balik okeng ehehehehe byee x

Dah tamat.Assalammualaikum xx